Siunatut sanat | Kristillinen verkkokauppa

Usein kysyttyä


TILAAMINEN

  • Miten tilaan Siunatut sanat -verkkokaupasta?
    • Valitse ensin haluamasi tuotteet joko selaamalla eri kategorioita tai käyttämällä hakutoimintoa ja lisää tuotteet ostoskoriisi painamalla tuotteen "Lisää ostoskoriin" -painiketta. Kun olet valmis tilaamaan, siirry ostoskoriisi painamalla sivun ylälaidassa olevaa ostoskärrykuvaketta ja paina ostoskorisivun alalaidasta painiketta "Siirry kassalle". Täytä kassalla sivuston tarvitsemat asiakastietosi ja valitse toimitustapa ja maksutapa. MUISTA HYVÄKSYÄ TOIMITUSEHDOT! Paina sen jälkeen "Tilaa" -painiketta ja olet valmis.
  • Mistä tiedän, onko tilaukseni varmasti mennyt läpi?
    • "Tilaa"-painikkeen painamisen jälkeen sivulle tulee ilmoitus tilauksen lähtemisestä ja verkkokauppa lähettää automaattisesti heti tilauksen tekemisen jälkeen tilausvahvistussähköpostin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. TARKISTA AINA OLETHAN SAANUT TILAUSVAHVISTUSVIESTIN SÄHKÖPOSTIISI!
  • En löydä tilausvahvistussähköpostiani
    • Tilausvahvistusviestin saapumisessa voi kestää muutama minuutti tilauksen tekemisestä. Sähköpostiviesti voi ohjautua myös sähköpostisi roskapostikansioon. Jos olet odottanut n. 5 minuuttia, tarkistanut sähköpostisi roskapostikansiot, etkä siltikään ole saanut viestiä, ota heti yhteyttä siunatut.sanat@outlook.com.
  • Onko tilausvahvistussähköpostin saaminen tärkeää?
    • Kyllä. Tilausvahvistussähköpostista pystyt varmistamaan, että tilauksesi on mennyt läpi ja tilaustiedot ovat oikein. Varmista siis aina tilauksen jälkeen, että saat vahvistussähköpostin.
  • Voinko tilata tuotteita toiselle henkilölle?
    • Kyllä voit. Valitse kassalla asiakastietojesi jälkeen Eri toimitusosoite -kohta ja ilmoita siihen tiedot, joiden mukaan tilaus lähetetään toiselle henkilölle. Jos haluat että tilaukseen lisätään mukaan viesti sinulta, kerro tästä tilauksen lisätiedoissa.
  • Voinko tilata ulkomaille?
    • Valitettavasti et, Siunatut sanat -verkkokauppa toimittaa tilauksia vain manner-Suomeen.
  • Ongelma tai virhe tilaamisessa
    • Jos sinulle tulee tilatessa mitä tahansa ongelmia, joiden selvittämiseen tarvitset apua, tai huomasit tilaustiedoissasi virheen, ota heti yhteyttä sähköpostitse siunatut.sanat@outlook.com tai verkkokaupan Ota yhteyttä -lomakkeen kautta.

MAKSAMINEN

  • Mitä maksutapoja voin valita?
    • Siunatut sanat -verkkokauppa tarjoaa yksityshenkilöille maksutapavaihtoehdoiksi Klarnan kautta yleisimmät verkkopankki- ja korttimaksutavat sekä Klarnan 30 päivän laskun. Seurakunnat voivat valita maksutavaksi myös verkkolaskun, joka lähetetään kirkon Toimittajaportaalin kautta. Verkkolaskutus tapahtuu lisähintaan.
  • Miten Klarna-maksutavoilla maksaminen toimii?
    • Klarna-maksupalvelu tarjoaa jokaiseen tilanteeseen sopivimman maksutavan. Maksa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Maksa myöhemmin 30-päivän ilmaisella maksuajalla. Käyttämällä Klarnan maksutapoja voit luottaa siihen, että verkkokaupassa on turvallista tehdä ostoksia. Lue lisää Klarnan maksutavoista
  • Minulla on etukoodi - miten käytän sen?
    • Etukoodin pystyt lisäämään tilaukseesi joko ostoskorissa painamalla "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?" -painiketta tai kassalla lisäämällä koodin "Kampanjakoodi" -kohtaan.

TOIMITUS

  • Mitä toimitustapoja voin valita?
    • Tuotteesta riippuen sinulla on valittavanasi seuraavat toimitustavat: Sähköpostitoimitus, Kirje, XXS-kirjepostipaketti, Postin paketti noutopaikkaan ja ISO Postin paketti noutopaikkaan
  • Mikä on XXS-postipaketti?
    • Postin pienin pakettivaihtoehto, joka jaetaan tavallisen kirjepostin mukana kirjepostin tapaan suoraan osoitteeseesi. Sinun ei siis tarvitse olla kotona vastaanottamassa tätä pakettia.
  • Miten nopeasti tilaukseni toimitetaan?
    • Tuotekohtaiset toimitusajat löydät tuotteen sivulta, mutta pääsääntöinen toimitusaika varastossa oleville postitse lähetettäville tuotteille on n. 2-7 arkipäivää. Sähköpostitse lähetettävät tuotteet toimitetaan viimeistään 2 arkipäivän sisällä.
  • Tilaamani tuote on ennakkotilauksessa - mitä tämä tarkoittaa?
    • Ennakkotilaustuotteet ovat tuotteita, jotka verkkokauppa tilaa varastoon vasta ennakkotilausajan loppumisen jälkeen. Tästä johtuen ennakkotilaustuotteiden toimitusajat eroavat normaaleista toimitusajoista ja ennakkotilaustuotteiden toimituksessa voi kestää yli kuukaudenkin. Löydät ennakkotilausajan sekä tuotteiden arvioidun lähetysajankohdan aina tuotesivulta.
  • Mistä tiedän, että tilaukseni on lähtenyt toimitukseen?
    • Saat verkkokaupasta sähköpostiisi toimitusvahvistusviestin, kun tilauksesi on lähtenyt toimitukseen. Varmistat toimitusvahvistusviestin saapumisen, kun lisäät verkkokaupan osoitteen siunatut.sanat@outlook.com yhteystietoihisi.
  • Miten voin seurata tilaustani?
    • Jos olet valinnut toimitustavan, johon sisältyy toimituksen seuranta, saat toimitusvahvistussähköpostissa seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilaustasi Postin sivuilta.
  • Valitsin toimitustavaksi Postin paketti noutopisteeseen - mihin noutopisteeseen tilaus tulee?
    • Voit ilmoittaa tilauksen lisätiedoissa haluamasi Postin noutopisteen tiedot. Jos et ole erikseen ilmoittanut haluttua noutopistettä, tilaus toimitetaan ilmoittamasi postinumeron mukaan läheiseen noutopisteeseen.
  • Miten saan tiedon, kun pakettini on haettavissa noutopisteessä?
    • Posti lähettää sinulle ilmoituksen noudettavasta paketista sekä sähköpostitse että tekstiviestinä. Pystyt seuraamaan paketin saapumista myös OmaPosti-sovelluksesta.
  • Mitä tapahtuu, jos en ehdi noutamaan pakettiani Postin noutopisteestä säilytysajan sisällä?
    • Voit ostaa Postilta lisää säilytysaikaa paketillesi, jos et ehdi hakemaan sitä ennen alkuperäisen säilytysajan loppua. Ota yhteyttä Postin asiakaspalveluun.
      Jos säilytysaika loppuu ennenkuin pakettia on haettu, paketti palautuu takaisin lähettäjälle. Takaisinpalautuneesta tilauksesta veloitetaan 20€ + tilauksen toimituskulu uudelleenlähettämisestä.

MUUT

  • Toimituksessa saamani tuotteet eivät vastaa tilaamiani
    • Jos sinulle toimitetaan vääriä tuotteita tai tuotteiden laatu ei vastaa odottamaasi, ota yhteyttä siunatut.sanat@outlook.com.
  • Tilaukseni on vahingoittunut toimituksessa - mitä teen?
    • Toimitusvaurioista reklamaatio tulee tehdä suoraan Postille. Jos reklamaatiota varten tarvitaan lähettäjän tietoja, ota yhteyttä siunatut.sanat@outlook.com.

  • Voinko peruuttaa tilaukseni?
    • Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vrk:n sisällä tilauksen vastaanottamisesta syytä ilmoittamatta. Ota yhteyttä sähköpostitse siunatut.sanat@outlook.com mahdollisimman nopeasti, jos haluat peruuttaa tilauksesi. Huomaathan, että peruuttamisoikeuden käyttämiseksi, sinun tulee ilmoittaa peruutushalustasi - tilauksen yksipuoleinen peruuttaminen, esim. tilauksen noutamatta jättäminen, ei kelpaa peruuttamiseksi.

Lahjakortti